Effektiv kundvård med Effekt Connect

Effekt Connect är verktyget som låter dig komma närmre dina kunder och öppna upp affärsprocesser för både dina kunder och medarbetare.
Vår kundportal Effekt Connect byggs i Drupal

Effekt Connect ger dig möjlighet att erbjuda kundvård online till dina befintliga kunder. Att låta medarbetarna hos dina kunder vara i direkt kontakt med medarbetarna på ditt företag i form av en strukturerad samarbets-plattform stärker företagets värde.

Plattformen ger dina kunder tillgång till exakt den information de efterfrågar, när som helst och utan krav på ökad administration. Kunden kan även medverka i processer och interagera med företagets personal.

Kontaktytan skräddarsys så att kunden ges exakt det intrycket av företaget som önskas. Genom att förtydliga var kundens ärenden ligger i processen, status på projekt etc. förstärks känslan av att vara i kontroll och att företaget har en väl fungerande administration.

Effekt Connect blir en förlängning av företagets affärssystem så att de företagsunika affärsprocesser utformas i detta även blir tillgängliga kunden. Givetvis hanteras behörigheter och säkerhetsrutiner på ett sådant sätt att du i minsta detalj kan styra vem som får tillgång till vad.

Om Effekt

Vi arbetar som experter på affärstödjande IT. Genom effektiv användning av Microsoft Dynamics NAV, QlikView och Drupal skapar vi moderna affärslösningar som har dina kunder i fokus. Sedan starten 1997 har vi genomfört över tusen projekt tillsammans med fler än 100 kunder.

Vill du veta mer?

Skriv in dina kontaktuppgifter nedan så kontaktar vi dig.

CAPTCHA
Denna fråga är för att testa om du är en människa och används för att hindra spam.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.