Care - Kundsupport

Med CARE får ni inte bara hjälp när något strular. Ni får en professionell, kunnig och serviceinriktad partner som jobbar proaktivt för att ert Microsoft Dynamics 365 Business Central alltid ska skapa maximalt affärsvärde.

 

Vad ingår i CARE?

  • Strukturerad användarsupport från certifierade experter

Vår support bemannas av certifierade applikationskonsulter med djup expertis i Business Central. Genom en strukturerad process med tydlig ärendehantering får era användare snabba, lösningsfokuserade svar.
Alla ärenden hanteras via vår kundportal – där användarna enkelt kan skapa nya ärenden, interagera med supporten och följa statusen i realtid.

  • Kundportal för enkel överblick

Via vår kundportal får ni smidig åtkomst till dokumentation, supportärenden och viktig information kopplad till ert system.

  • Kostnadsfri service på anpassningar

Vi rättar till eventuella fel i anpassade lösningar utan extra kostnad – inklusive kontakten med Microsoft om det behövs.

  • Vidareutbildning som gör skillnad

CARE ger er fri tillgång eller generös rabatt till våra populära introduktions- och grundutbildningar, samt på mer avancerade kurser inom t.ex. systemadministration och ekonomi.

  • Proaktiva genomgångar

Som en del av vårt supportavtal ingår regelbundna, proaktiva avstämningar – från en till fyra gånger per år. Vi säkerställer att systemet fungerar optimalt, fångar upp eventuella utmaningar i tid och identifierar nya möjligheter för att utveckla din verksamhet.

  • Lägre pris på övriga konsulttjänster

CARE-kunder får utöver ovanstående även rabatterat timpris på alla våra övriga konsultinsatser.

Samma höga servicenivå för alla kunder

CARE gäller för alla våra kunder – oavsett storlek. Det är vårt sätt att säkerställa att ni inte bara har ett fungerande affärssystem, utan ett som verkligen gör skillnad i vardagen.

Vill ni veta mer om CARE och hur det kan stärka ert företag?
Kontakta oss så berättar vi mer!