Affärssystem med dina kunder i fokus

Effekt är experter på kundvårdande IT-lösningar. Vår kundportal är er förlängda kundtjänst där ni samarbetar med kunder, medarbetare och partners och är tillgängliga dygnet runt.
Kundvård är en del av vår systemlösning

Dina kunder ges åtkomst till kundportalen och kan med en inloggning komma åt den information och de funktioner som de givits tillgång till. Den responsiva webbplatsen gör att kunden alltid kan ha en direktkontakt med företaget oavsett om de är på kontoret eller via enheter som passar sig bättre då de är på språng.

Genom att förlänga processer så som orderhantering, projekt- och ärendehantering ges dina kunder möjlighet att snabbare och effektivare ge input i form av beställningar. Att de även har möjlighet att i realtid följa hanteringen av deras egna ärenden reducerar osäkerhet och stärker känslan av att som kund vara i centrum.

Exempel på funktioner och processer som kan förlängas till kundportalen är:

  • Orderprocess
    Möjlighet att begära offerter, lägga beställningar samt följa leveransprocessen.
  • Bokning och uthyrning
    Hitta resurser som kan bokas eller hyras samt följa aktuella hyrprocesser.
  • Ärendehantering
    Möjlighet att starta ärenden, följa pågående ärenden samt söka efter information om avslutade ärenden
  • Projekthantering
    Tillgång till aktuell planering, dokumentation samt uttag av rapporter.

Om Effekt

Vi arbetar som experter på affärstödjande IT. Genom effektiv användning av Microsoft Dynamics 365 Business Central (tidigare Dynamics NAV) och Bizzjoiner kundportal skapar vi moderna affärslösningar som har dina kunder i fokus. Sedan starten 1997 har vi genomfört över tusen projekt tillsammans med fler än 100 kunder.

Vill du veta mer?

Skriv in dina kontaktuppgifter nedan så kontaktar vi dig.

CAPTCHA
Denna fråga är för att testa om du är en människa och används för att hindra spam.